Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
Kontynuując misję promowania świadomego i zrównoważonego nawodnienia, Waterdrop po raz kolejny zostaje oficjalnym partnerem turnieju Australian Open, jednego z najważniejszych wydarzeń tenisowych na świecie. Po dużym sukcesie podczas ubiegłorocznej edycji – 250 punktów z bezpłatną, ogólnodostępną wodą pitną, z których skorzystało 80 tys. kibiców – austriacka marka kontynuuje popularyzację proekologicznych praktyk. Podczas tegorocznej edycji marka ponownie zaprosi fanów do udziału w specjalnych aktywnościach z udziałem ambasadorów Waterdrop.
2025-12-05, 10:45

250 ogólnodostępnych punktów z wodą podczas Australian Open 2026

Podczas Australian Open 2026 Waterdrop po raz kolejny pokaże, że profesjonalny sport i troska o środowisko mogą iść w parze. Butelki wielokrotnego użytku pozwolą znacząco ograniczyć plastik jednorazowego użytku, a obecność 250 punktów z wodą pitną w Melbourne Park ułatwi fanom uzupełnianie płynów bez konieczności kupowania napojów w plastikowych opakowaniach. Edukacja na temat odpowiedniego nawodnienia i promowanie ekologicznych praktyk wśród zawodników i kibiców to jeden z kluczowych elementów strategii i misji Waterdrop. Marka podkreśla, że świadome nawodnienie wpływa nie tylko na komfort i zdrowie, ale również na koncentrację i wydajność nie tylko podczas intensywnego wysiłku fizycznego, lecz także uczestnicząc w masowych imprezach sportowych.

Nawodnienie dla 80 tys. osób podczas Australian Open 2025

W ubiegłej edycji Waterdrop także pełnił rolę oficjalnego partnera turnieju, wspierając zawodników, trenerów, kadrę oraz dziesiątki tysięcy kibiców. W Melbourne Park działało 250 punktów z bezpłatną wodą pitną, z których do butelek wielokrotnego użytku pobrano łącznie 40 tys. litrów wody. W efekcie zapewniono nawodnienie ponad 80 tys. osobom. Stoisko Waterdrop było bardzo licznie odwiedzane przez kibiców. Ambasadorzy marki – Hubert Hurkacz, Taylor Fritz, Elina Switolina i Matteo Arnaldi spotykali się tam z kibicami między meczami. Dodatkowo na miejscu przygotowano 2400 personalizowanych, grawerowanych butelek z limitowanej edycji Australian Open, które stały się wyjątkową pamiątką dla uczestników turnieju.

1,2 mln kibiców podczas Australian Open 2025

Marka Waterdrop potwierdza kontynuację współpracy z Australian Open jako oficjalny partner podczas turnieju 2026 roku. W czasie Australian Open 2026 Waterdrop będzie wspierać zawodników, trenerów i kibiców w codziennym nawodnieniu, zgodnie ze swoją misją odpowiedzialnego podejścia do środowiska. Australian Open przyciąga setki tysięcy fanów na korty Melbourne Park i miliony w mediach na całym świecie, tworząc największe sportowe widowisko w sezonie Wielkiego Szlema. W 2025 roku frekwencja na miejscu przekroczyła 1,2 mln kibiców.

Limitowana kolekcja butelek wielorazowych AO26

Działania Waterdrop na Australian Open 2026 wspierają misję marki, polegającą na zmienianiu sposobu, w jaki wydarzenia sportowe podchodzą do nawodnienia – w kierunku większej świadomości ekologicznej i lepszych doświadczeń dla kibiców. Naturalnym uzupełnieniem tego podejścia jest limitowana kolekcja AO26, stworzona z myślą o fanach, którzy wybierają styl inspirowany turniejowym klimatem i świadome, wielorazowe rozwiązania. W jej skład wchodzą stalowe butelki oraz kubek termiczny o różnych pojemnościach (400/600/1000 ml) w unikatowych kolorach od bieli, przez fiolet, róż, zieleń, błękit, aż po granat. 

KONTAKT / AUTOR
Ewa Malicka
specjalista ds. PR
Rocket Science Communications
781453815
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.